Nya skålar till mina hjärtan

Varit en riktgt hektisk vecka med en massa jobb. Orkade inte blogga, ville bara sova. I helgen tllbringade vi en massa tid vid husgrunden och fixade lite med isolering, för nästa måndag kommer huset att lyftas på plats. Ska bli hur kul som helst! 
Imorgon får vi träffa våra pojkar som jag längtar fruktansvärt mycket efter. När dom flyttar hem till oss igen så fort huset blir klart ska jag ha nya, fräscha fina matskålar väntandes på dom. I valet och kvalet vilka jag ska välja av dessa.


    
Kattgalaxen




Ljuva Ting (Lisbeth Dahl)

Kommentarer
Postat av: Erika

åh vilka söta skålar! de skulle jag vilja ha, ifall jag hade katt altså =)

2008-09-10 @ 13:34:39
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0