Telefonsamtal

Ibland när man ska ringa olika ambassader i jobbet för att få hjälp med visum, visum- och passregler och så är det svårt att höra vad den, i andra änden av luren, säger.  Så här löd mitt telefonsamtal till Syriens Ambassad idag. Trodde jag.

I luren: Hallå....

Jag: Ja, hej mitt namn är Veronica jag ringer angående en visumfråga. Har du möjlighet att hjälpa mig med det?

I luren: Va? Hur fan skulle jag kunna hjälpa dig med det?

Jag: Vart har jag kommit då?

I luren: Ja, inte faan är jag nån ambassad iallafall!

Jag: Oj, jag ber om ursäkt, då har jag kommit fel.

I luren: Ja, det har du fanimej gjort...och du! Om du kommer fram till ambassaden kan du väl fixa ett jävla visum åt mig med! Hejdå!!!!

**KLICK**

Hahahaha

Jag hade ringt nån som lät som ett surt gammalt fyllo! Haha.....ja ack så fel det kan bli!

Kommentarer
Postat av: frida :)

ååå vad dedär hallonet såg gott ut :O

2008-03-12 @ 11:11:29
URL: http://fraijda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0