Sängen lockar

Ja, eftersom jag egentligen skulle gått isäng runt nio så är det väl dags nu. Jag måste ju upp och jobba .415 trots allt. Suck! Imorgon flyger jag ju hem till Älsklingen igen. Planet går 12.50 så det blir kanonskönt. Jobbar ju till 10.45 sen är det ju bara att vänta på flygplatsen tills planet går. Vi ska sen åka och handla, sen ska vi bara mysa hela kvällen, äta och dricka gott! En välbehövlig fredagskväll, bara vi två! Det ni ;)! Inte dumt! Vad ska ni göra imorgon fredag?♥

Tack alla underbara människor där ute för alla era goa kommentarer! Puss på er!♥


Kommentarer
Postat av: fanny

Svar: ja bor hos mina föräldrar ja, eller ja.. dom är skilda, men ja flytar runt lite mellan veckorna. drygt, menmen :p okej, så mysigt :) Jaa tyvär så har ju inte alla de :/

2008-03-27 @ 23:34:29
URL: http://faannybackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0