Fryeboots

God morgon! eller egentligen är det ju rätt sent, men jag har varit upp sedan halv tio. Sovmorgon är ju något man måste ta vara på här i livet. Börjar jobba kl 17.00. Imorgon kommer Älsklingen hit. Ska bli sååå skönt. Jag jobbar ju på torsdag också, sen ledig fre-lö så det blir bra. Älsklingen ska ju på arbetsintervju för att försöka få nytt jobb här, eftersom vi ska flytta hit. Hoppas han får det, för det betyder att han får jobb på orten och kan cykla till jobbet = inga pendlingskostnader för honom. Bra!

Sitter och kollar in lite boots från FRYE.
Är jättesugen på ett par, men vet inte riktigt vilka. Men finns rätt många snygga. Här är några. Jag tycker många är grymt snygga. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: sofia

luktar den likt dkny's be delicious? den gröna? om du vet vad den luktar..

2008-03-18 @ 12:57:09
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: Elisabet

De sista är ju en klassiker, jag skulle nog välja dem!

2008-03-18 @ 13:32:46
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0