Döskallar

Nu ska jag ta och krypa i säng! Ska ju trots allt upp halv fem imorgon bitti igen! Imorgon när jag slutar ska jag ner till köpcentrat och kolla om jag hittar en mascara. Skulle behöva ny ögonskugga med, hade tänkt mig en plommon lila. Blir nog till att kolla om jag hittar nåt på Kicks :) Döskallar har jag inte riktigt fattat varför de är så poppis! Döskallar är det ju på varenda pryl snart. Allt från Necessärer till trosor, från duschdraperier till hängare.. Suck! Tycker ni det är fint? Jag gillar det inte..tycker det är så trist! Sov gott allihop!

Förvaringspåse














Döskallehängare svart































Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: lät mysigt :) ha en toppenkväll :D

2008-03-26 @ 20:35:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0