Det här gör jag i kväll!

Hej alla glada!
Avslutat min jobbpass 5.45-15.15. Sen drog jag hem, sprang in på Statoil och sen hem, åt två mackor med mjölk. Sen tänkte jag ta en promenad men det är sååå slaskigt och moddigt här att jag inte orkade bli dyngsur ute idag, så det blev en hemmaeftermiddag med tidningar och kexchoklad. Känner mig riktigt seg idag. Usch vill bara krypa ner i soffan under en filt, tror faktiskt att jag ska göra det. Min Älskling har varit hos mäklaren och skrivit på papper idag om huset, så nu ska det i princip vara klart. Var ett par som var födda 78' och 80'. Problemet är att dom ville komma in i huset tidigare än 1:a maj, men vi hinner inte det, och nu från och med 1:a april är dom utan bostad och så kommer dom från Holland och har ingen släkt eller vänner här. Ja, så nu har Älsklingen erbjudit dom att få bo i ett av gästrummen i ungefär en månad...mest som en nödlösning eftersom de först skulle se om de kunde lösa bostadsfrågan på annat sätt. Annars kunde ju det vara lite spännande.....men också spännande eftersom våra två kattkillar skulle få bo med...två små kattjejer HAHA...åhh dom skulle bli alldeles till sig. (tur att dom är kastrerade)
Så ligger det i allafall till.
Nån som ska se Kungamordet ikväll? Jag ska nog titta. Men först ska jag dyka ner med näsan före i mina två tidningar jag köpte på Statoil, samt kanske ta en bit av kexchokladen......
Detta är vad jag ska hugga in på nu!

191093-80





Kommentarer
Postat av: Karin

mysig bild:)

2008-03-10 @ 18:13:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0