OUSIDERS

Såpp! Då har jag kollat klart på filmen, nu sitter jag framför Outsiders på Kanal5. Handlar om nån sjukdom som gör att man får klåda, och pga tunn hud kan man nästan inte klia alls förrän det blir blodiga sår. Usch vad hemska sjukdomar det finns!
Jag brukar ju ha eksem ibland och det är fan inte kul, och då är det INGENTING gentemot den där sjukdomen! ...........Så nu känner man sig lyckligt lottad :)

Dagens problem:
JAg är DÖ-sugen på PIZZA, men var får man tag i en pizza så här sent????? Åhhh vad sugen jag ärrrrrr.............





Kommentarer
Postat av: sofia svarar

Kan det vara så att dom heter Svensk i efternamn?

2008-08-12 @ 02:47:41
URL: http://lillfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0