IKEAKATALOGEN

Så, nu har jag kommit hem från jobbet, hunnit med att landa en stund hemma framför TV4-nyheterna. Nu ska jag dock borsta gaddarna och sen krypa ner i sängen. Vi tvåtiden ska Älsklingen påbörja sin resa uppåt hit och imorgon bitti ska han på intervju för ett jobb vid 9-tiden så ni måste hålla tummarna på att han får det så vi slipper vara särbos any longer.....because I'm sick and tired of it! Hoppas Hoppas så man slipper spendera nätterna ensam.......

Nu ska jag glutta lite i IKEAkatalogen som kom på posten idag!


Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

fick han jobbet? jag förstår att ni inte gillar att vara särbos, det gör inte vi heller, har varit det i 5½ år nu o adlrig bott ihop fy fan vad trist!!

2008-10-05 @ 12:45:48
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0