Gräva ner mig

Sådär, nu är man nyduschad och klar för sängen. Ska upp 04.30 och till jobbet så då känns det så himla skönt att få unna sig en tidig kväll. Idag har jag varit ett riktigt motionsfreak haha. Gick 4,5 km med mamma, sen ut i skogen och gick runt i ca 2 timmar. Sen tog jag en cykeltur med mammas cykel 4,5 km och upptäckte ganska snart att jag inte höjt upp sadeln nog mycket så jag fick typ kramp i benen efter ett tag eftersom det inte gick att räta ut benen ordentligt. Mamma är ju en småväxt person. Det är inte jag. Efter cykelturen träffade jag min kusin Johan, hans tjej Annika och deras lilla 5- månaders babytjej Frida. Världens gladaste unge - alltid med ett leende på läpparna. Gullunge! Blev iallafall bjuden på middag dit. Inte bestämt vilken dag än, men hoppas det blir snart!

Nu ska jag gräva ner mig i dessa tre tidningar som jag köpte idag. Jag har fått dille på heminredningsmagasin sen huset började byggas. Ska bli grymt kul att få inreda det!





Upptäckte att Hus&Hemtidningen hade hälften av all text/bild utanför. Måste blivit nåt tryckfel. Jäkligt drygt eftersom jag inte har kvittot kvar och vill läsa den idag, men nästan alla repotage går inte att läsa eftersom man inte kan läsa texten. Det gäller alla sidor i tidningen. Tror jag ska skicka iväg ett mail till tidningen med en bild och visa dem.



Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon :)

Jag önskar att jag hade sagt detsamma om den men, tack din var också cool :)

2008-09-01 @ 05:58:14
URL: http://diata.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Klart du ska skicka tillbaka den eller åtminstonde gå på affären och kräva en läsbar!

2008-09-01 @ 06:30:38
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0