Död bil

Hej!
Står på jobbet nu, rätt lugnt än så länge. Idag ska jag hem till mamma för vi ska förbereda inför min födelsedag på söndag. Hon ska göra tårta och vi beställer smörgåstårta, hade tänkt göra egen först men jag måste inse att jag inte hinner när jag jobbar nästan hela veckan.  Skönt att åka dit för då hinner jag blogga lite :).

Igår grävde jag ner två buskar som jag köpt på Plantagen i Umeå vid stugan och mina armar är helt döda idag. Det var ju stenhårt att gräva där och det blev väldigt "stötigt" när jag grävde. Vaknade i natt och hade kramp i vänsterarmen. Aj Aj! Sen när jag skulle ner därifrån var bilen helt död! Aldrig haft problem med den förr, men batteriet troligtvis dött. Så jag ringde min farbror. Sprang och hämtade startkablar och så fick min farbror komma med sin bil så vi kunde koppla till min. Startade såklart direkt. Körde runt med den en stund så batteriet skulle laddas på lite. Tur att det inte hände imorse när jag skulle till jobbet. Jobbigt att behöva väcka nån bara för att bilen inte startar. Så det var dagens "gnäll".

I eftermiddag ska jag försöka steka lite ute. Vi har tur här som har fint väder och slipper storm och regn.

Vad gör ni idag?

Ses senare


Kommentarer
Postat av: ella

aj kramp!!fick jag i går i handen=)

hoppas du får en bra dag tycker det e så kallt ute:/

2008-08-05 @ 10:42:01
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Susan

Men dumma bil då:P



Vi får besök idag av en väninna och hennes barn.

2008-08-05 @ 11:02:44
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0