Leif GW

Godmorgon allihop! Hoppas eran natt varit god och att ni sovit gott! Jag har iallafall gjort det. Fast Älsklingen väckte mig en gång för att jag halvsatt liksom upp och snarkade. Haha...brukar bli så när jag år förkyld. Alla andningsvägar blir tilltäppta :) Tur att man inte har det problemet att man snarkar mycket, eller att ens partner gör det. Det måste vara ett rent helvete. Iallafall så missade jag Efterlyst med Leif GW. Han är den skönaste människan i Sverige (efter Carina Bergförstås som jag är jättekär i). Haha.....Pratade dom något om Englafallet? Hoppas verkligen att de hittar den som gjort det! Ska man inte våga släppa ut sina ungar?! Var det någon som såg Efterlyst?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0