NY lampa

Var just och hämtade ett paket med en ny lampa som jag köpt. Vit och fin är den...bild kommer senare. Hade bara 40W-lampor hemma och de gjorde inte lampan rättvisa - alldeles för starkt ljus. 15 alt. 25W skulle duga bra.

Helgen började som skit....dock bättre nu. Har dock insett att man ibland behöver något som skakar om en totalt och att man också får sig en tankeställare angående saker och ting. Orkar inte gå in på det här.


Gina Tricot har förresten öppnat sin webshop nu. Jag har sett en  sjal som jag skulle vilja värma mig i i vinter. Fast den såg jag i butik i stan - har inte kollat ifall den finns att köpa online.

Nu väntar jag på att Älsklingen ska ringa och säga att han är påväg hem. Hoppas det sker snart.

Kommentarer
Postat av: anna

tack så mycket! :)

haha, ja men visst gör man,

inte känner jag mig någe snyggare idag heller!

hur är det med dig?

2008-10-21 @ 08:06:52
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: louise

söta bilder =)

2008-10-21 @ 11:29:17
URL: http://denperfektaresan.blogg.se/
Postat av: aa

It is time to think about advantage belonging for the most latest craze. color is undoubtedly back again in fashion. subsequent several seasons of pale pastels and earthy color choices, brighter is last but not minimum better! what ever your style design or favored tendency a purple jacket will include design and depth to any wardrobe.

2010-12-17 @ 09:39:06
URL: http://www.monclermartjackets.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0