Trötthet och hunger

Åhhh Godmorgon!
Jag är helt sjukt trött idag. Kom till jobbet och kände att jag dör utan en macka först, så gick och beställde en av Yuri i restaurangen. En liten fralla med ost/skinka och grönsaker. Så nu sitter jag och mumsar i mig den. Usch....jg är verkligen trött! Hur är det med er?
VET NI? JAG VANN EN DESIGN AV AMAFAO! Jag är helt sjukt gladSkulle gärna länka till hennes blogg men jag får inte till det! Mina länkar blir vita och syns inte, jo om man för muspekaren över den, men annars inte! SUCK, har gjort som man ska för att ändra färg på länken men det går inte! Ja , men nu vet ni att mina länkar är vita så länkar jag till AMAFÄO'S BLOGG HÄR!  TAck snälla Du!!!! Visst är den sjukt snygg!

image963

Kommentarer
Postat av: Junitjej

GRATTIS TILL VINSTEN!!!

2008-05-08 @ 06:20:17
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lillith

ska du inte använda dig av den nya designen?

2008-05-10 @ 09:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0