Shoppingvanor

Godmorgon!
Hur har er natt varit? Sovit gott? Det har jag gjort, men det var jobbigt att kliva upp imorse. Som vanligt den här tiden blev det inget skutt ur sängen. Snarare att jag kravlade mig upp. Känner mig relativt pigg nu när jag är på jobbet, däremot kom jag sen för E4an var omdragen genom skogen för nåt vägarbete antar jag. Mäkta irriterande när man annars alltid är ute i tid så hade jag behövt några extra minuter imorse för att hinna i tid, eftersom det var 50/70-väg den nya slingan genom skogen. Jaja........Vad ska ni göra idag? Jag ska hjälpa min farfar att vårstäda. Han är lite sjuklig och legat på sjukhus ett tag, men nu är han hemma men orkar inte så mycket. Tänkte vara snäll.......

Dagens fråga...hur mycket pengar lägger ni ner på shopping varje månad? och då menar jag inte mat och sånt utan kläder/inredningsprylar och sånt?



Kommentarer
Postat av: Marie

God morgon och tack för kommentaren i min blogg! Det finns säkert andra ben&jerry-smaker som är godare ;o)
En sån där myxer du skrev om har jag, och jag gör massor av smoothies! Sååå gott!

2008-05-07 @ 07:34:54
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: LINA VERONICA

oj då... jag lägger nog ner säkert 5000 kronor på shopping, skor och väskor m.m. om inte mer! jag är helt jävla dum i huvudet, faktikst! :D

2008-05-07 @ 09:37:00
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0