statistik nere på NOLL

Japp, nu var jag tillbaka på jobbet igen efter en skön ledig dag med skotertur och grillning med kusin och faster och farbror. Jättemysigt. Sen käkade jag lite godis, tog en kall öl och satte mig i stugan framför brasan. Såå skönt att vara för sig själv. Till råga på allt var det Norrlandsguld jag drack........haha ni vet "Om du vill vara dig själv för en stund"....nästan om att vara själv, fast för dig själv...näe den var dålig.
Hur mår ni? Varit helt dött med bloggning nu i nån dag eftersom jag är utan Internet i stugan. Hur har er helg varit?
Bloggar mera senare...kanske blir nån bild från utflykten.♥

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet, det är hemskt :(

2008-03-04 @ 20:15:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0