Slöar framför burken

Japp, nu var jag tillbaka från mitt andra jobbpass för idag. På lördag kör vi splitpass 6.30-9.30 och sen 14-17. Jobbigt som bara den eftersom jag har en bit att åka. Hade kunna gått på stan i 5 timmar, men det hade jag inte lust med idag. Blir bättre när det blir sommar och man kan läsa en bok och äta en glass i parken. Ja, kanske en Lakritspuck...som ju är på väg tillbaka :)
Hur som helst har jag ätit upp resterna från igår, köttfärsbiffar, grönsaker, potatis och sås. Mums! Nu ska jag faktiskt unna mig en stund i soffan med min Gott&Blandatpåse. Ännu mer mums!
Jag bor ju hos mina föräldrar nu när jag bytt stad och jobb, så det är så skönt, för de är på 50-årskalas för min farbror fyller 50, men jag orkade inte ta en lång omväg förbi där, eftersom jag jobbat och varit upp sedan 05.00 imorse, så nu är jag ensam tills dom kommer hem. Världsskönt! Är man van att inte bo med sina föräldrar behöver man faktiskt tid för sig själv ibland.
Jag orkar egentligen inte med schlagerfesten nåt mer, men tänkte ändå slöa framför det ikväll. Ändå inget annat bra på TV som jag vill se. Jag har inte hört låtarna än så jag vet inte vilka som är bra. Vem tror du vinner? Är det sant att Christer Björkman ska vara med? Åhh nej! ;) Men...."imorgon är ju en annan dag"! :)

Återkommer kanske lite senare.......♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0