Mina småkillar..saknar er!

191093-75

Här är mina småkillar. Mina två kattbröder. Meningen var att dom skulle heta Nero och Moses, men vi kallar dom för "Gråa" och "Svarta". Funkar ju lika bra för dom.:) Världens snällaste katter. Använder aldrig klorna, inte ens när vi busar riktigt mycket. Jo, förresten när vi ska bara dom. Då får man se upp för då brukar dom kunna klösas. Men annars aldrig. Nu bor dom med Älsklingen. Vi flyttar ju om en månad och han föreslog att vi skulle ge bort dom...då började jag gråta. Kan INTE ge bort mina små älsklingar. Ja, det är mycket ansvar, mycket jobb när man ska åka bort osv, men dom är ju bland det bästa jag har. Näe dom får bo kvar hos mig och Älsklingen!♥

Kommentarer
Postat av: Sofiiia

Vilka söta!:)
Hoppas du får en fin dag iallafall:)
Fin blogg:D

2008-03-27 @ 15:46:02
URL: http://www.sessan11.webblogg.se
Postat av: ella

hihi den randiga ser ut som min kiron=)sen har ja en hel svart korthårig, å en till randig=)

2008-03-27 @ 15:48:20
URL: http://ellisgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0