Onsdag!

Hej!

Hur mår ni idag? Jag mår bra. Gick upp vid 04.20 gjorde mig i ordning snabbt efter 20 minuters (för länge) snoozande, sen brände jag iväg till jobbet. Skönt att jobba för då går tiden fortare. Jag längtar tills huset kommer och vi får flytta in v.44! Just nu är jag ju inneboende hos mamma och pappa och har inte alltid en massa för mig eftersom jag inte har en massa grejer som är mina här. Älsklingen kommer igen på fredag så nur är det bara en dag kvar, torsdag innan det ju som vanligt blir fredag. :) Imorgon ska jag handla på ICA Maxi och sen åker jag till stugan. Tänkte köpt lite tyg och fixa två hissgardiner till två av fönstren, så man kan sova lite bättre när det är ljust ute. Hittat ett kanonfint randigt tyg i kraftigt material som jag tänkt köpa. Det går i svart, grått och orange. Det blir nog fint. Hmmm nu återstår det bara lite grejer så att jag kan få ihop dem :)

Pratade med Eva på jobbet idag. Vi diskuterade hur folk beter sig på en flygplats. Fan får man som passagerare på en flygplats bete sig hur som helst? Hur kul är det att bli kallad f***a, bli tillsagd att banta eller en massa annat skit. Säger folk så till banktjänstemän eller? NÄE skulle inte tro det. Samtidigt är jag så leds att så fort jag går på en privat fest och folk får reda poå att jag jobbar inom flyget så ska jag behöva prata om när deras väska för två år sedan kom bort (med ett annat bolag än jag jobbar för dessutom) och hur dålig service det var bla bla bla.........Det är helt ok att folk frågar vad jag jobbar med, om det är kul osv, men man har ju inte lust att diskutera hur som helst. Är man på fest är det ingen som diskuterar de andras jobba, hur dåligt det var att det tog en hel dag att få in pengar på kontot osv..........Sen finns det helt underbara människor som reser som är hur underbara som helst som är artiga och frågar på ett vänligt sätt och då är det mycket roligare att hjälpa till, och som förstår att när det är snöstorm så KAN INTE planet lyfta hur som helst, och att det inte spelar någon roll att dom står och tjatar om mitt möte som börjar si och så och att dom MÅSTE ÅKA NU! *skrik och gap*, utan att det force majeur! Ingen kan påverka vädret och då vill jag heller inte bli kallad det ena eller andra heller. Grymt leds på allt tjat från folk som beter sig ILLA.................Haha var tvungen att spy lite galla! :)

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja precis, håller med dig :o)

2008-06-25 @ 13:04:22
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Susan

Amen...folk är riktig svin ibland. Man kan väl inte bara slänga ur sig en massa fula ord hur som helst. Jag blir så arg då jag läser. Tur att det finns en del resenärer som är trevliga och artiga.



Kramar

2008-06-25 @ 20:17:01
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Tania

Gå upp klockan 04.20? Du har min fulla beundran.Jag skulle aldrig klara av det !!

2008-07-08 @ 23:38:52
URL: http://fruhattunderjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0