Inredning

Hej! Idag blev jag bjuden på fika hos Gunilla, en jobbarkompis. Men åhh så fint hon hade hemma. Och vilken trädgård! Litet radhus som hon bodde i, med liten tomt på baksidan, men det fick ändå plats en massa utemöbler, stenpartier med liljor, olika sorters gräs och fågelbad, och hela baletten. Stenpartierna var så fina och allt var så välskött. Jag som så gärna skulle vilja anlägga stenpartier med växter i i vår nya trädgård, men det blir ju inte förrän nästa sommar. Efter att jag åkte därifrån har jag bara haft inredning och trädgård i huvudet, och när jag åkte hem, svängde jag in på Statoil (enda som var öppet så sent) och köpte på mig tre inredningstidningar.  Så nu,(jag vet att det är sent men vad gör man när man jobbar oregelbundna tider och ibland inte har tid att äta på jobbet?) ska jag äta en bit baguette med lite tzatsiki. Mums! Samtidigt ska jag börja kolla i mina nyainköpta inredningstidningar. Sen blir det sängen!

Sov gott allihop!


(dessa följde med mig hem)

Kommentarer
Postat av: maria

har också dom tre;) haha:)

2008-08-19 @ 23:56:08
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0