Vilken tråkig fredag kväll....

Tråkigt när jag ska upp kl 04.50 och upp och jobba. Jag vill också gå på fest! Skaffa aldrig ett jobb där du måste jobba helger. Tycker aldrig man kan gå på nåt kul. Andra är ju lediga helger och alla roliga partyn är ju oftast på helger. Jag vill verkligen inte gå och lägga mig snart. Sovit dåligt några nätter nu, så behöver egentligen ta igen all sömn inatt. Jobbar ju söndag också. Suck! Ja, jag ska försöka att inte fundera på vad alla ni gör för kul på era fester/i TV-soffan/på bio/på restaurang/...vad vet jag.....Hoppas iallafall ni alla får en toppenkväll med vadhelst ni tar er för...Vi ses imorgon♥

Tycker denna ballerina är så gudomligt söt, men för mig är den för dyr, tyvärr....
JLo Bow Front Flat Peep Toe Shoe(från asos.com)
JLo Bow Front Flat Peep Toe Shoe


Kommentarer
Postat av: Danni

Jobbigt med tidig morgon men skon var i alla fall sockersöt :)

2008-03-01 @ 00:06:29
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0