Vibram Fiveringers

Vibram Fivefingers är dom här skorna....finns på Brandos hemsida. Tyckte dom såg så roliga ut. Inget för mig men visst ser dom sköna ut på nåt vis!?

Ja, nyss gått upp och börjar inte jobba förrän 16.00. Oh just ja, igår fick jag min jobbaruniform. Känns bra att slippa nöta på mina privata kläder på jobbet. Annars brukar det ibland ta aningen lång tid innan uniformen dyker upp från Stockholm, men nu tog det bara 3 arbetsdagar. 2 långärmade blusar+två kortärm, två vita rundhalsade bomullstoppar, en kajav, en kjol, ett par byxor, en cardigan, ett skärp och en scarf. Allt passade bra.......Mycket skönare material än den förra, den var så tät och tjock i tyget, varm på sommaren, iskall på vintern.

Härligt väder idag, tror det blir en promenad lite senare, men först ska jag dricka morronkaffe!

Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0