Plopp Tutti-Frutti

Jag höjde mina ögonbryn rejält, när jag stod i kön i affären. Stod precis vid godishyllan och såg...ja..just det..Plopp Tutti-Frutti. Hmmm har ni smakat? Jag har inte riktigt placera smaken, och känner mig heller inte ens sugen på den...men vad vet jag? Kanske kalasgod. Smakat?

För er som inte vet så kan jag ju berätta att jag flyttade från mellansverige till norra delen av landet för ett jobb. Nu jobbar jag på flygplats och har gjort i två dagar. Massor att lära, men jag har ju gjort  det förr så inga problem borde det vara. Just nu är jag sambo med min mamma eftersom min Älskling bor kvar i vårt hus som vi håller på att sälja och dessutom måste han hitta jobb här först. Vårt nya hus (helt nytt) kommer först i sempember. Hur som helst är nog detta den längsta veckan i hela mitt liv. Är ju så att säga ofrivilligt särbo med min sambo. Usch.........inte roligt alls. Saknar honom jättemycket.  Usch orkar inte ens skriva om saknaden....... Hur som helst han kommer hit på FREDAG! Nedräkningen har börjat, bara 4 dagar kvar! Måste hitta på något för att fördriva tiden för att det ska gå fortare till fredag: Någon som har tips till mig?

SAKNAR DIG ÄLSKLING
                    ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0