Fick ingen frukost

Ajaj...trodde min dator kollapsat, funkade inte, startade den igår eller idag, men nyss fick jag igång den! Är det nåt jag inte gillar så¨är det datorer när dom vägrar funka! Annars är dom toppen!:)Åkte ju som sagt hem igår. Tänkte..va gott med frukost på planet så jag åt ingen...och det blev heller ingen på planet. Hur som helst hade restaurangpersonalen försovit sig, i restaurangen där flyget tar sin mat på morgnarna. Typiskt! Så det blev bara kaffe...:( Men vi  grillade korv på altanen istället. Det var mysigt...sen hade vi visning. Men dom verkade hyperintresserade...kollade nästan inte alls utan verkade redan ha bestämt sig. Idag hade mäklaren visning. Vi tog katterna i varsin bur och gick över till grannarna och spelade kort. Ville inte att dom skulle springa runt, in och ut i huset när visningen var. Inte alla som gillar djur heller ju. Var tolv familjer här. Fler än jag väntat mig. Hur som helst har sex av dom skrivit upp sig på intresselistan, så jag hoppas på högt bud :) Hehe......
Skönt när visningen är över, då behöver man inte hålla så städat hela tiden! Nu ska Älsklingen och jag njuta framför "I en anna del av Köping", med ett glas vin och sen se film!

Hur har ni haft det i helgen?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0