Dagens outfit - I wish

Godmorgon allihop. Sitter en snabbis framför datorn, strax ska jag dra till jobbet. Bara tre dagar kvar nu, sen bär det av till Umeå och nya jobbet. Spännande och sorgligt. Men svårast blir ju att vara utan älsklingen i en vecka. Imorgon ska vi ut och käka i Uppsala. Jag, Elin Marie och några till kanske. Blir kul avslut på denna epok. Men vi träffas ju igen hoppas jag! Kommer verkligen sakna alla mina vänner på jobbet.

Önskar att detta var dagens outfit, istället får man dra på sig jobbuniformen....suck. Men skönt samtidigt, behöver aldrig fundera vad man ska ha på sig på jobbet.

Klänningen är från Just Sweet http://www.nelly.se/ I like

Ha en bra dag
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0