080808 Jag fyller år

Hej!

På söndag fyller jag år. Helst av allt önskar jag mig en sprillans digitalkamera - systemkamera, men jag förväntar mig inte det! Jag och Älsklingen hade lite myskväll igår, och jag fick min present i förväg eftersom jag jobbar hela dagen på söndag. Jag fick en kanonfin GUL-klocka. En större sportig klocka, som jag tycker är så snygg! Det har grå-grön urtavla, stora siffor i cool stil. I love it! Så nu sitter den på min arm. Jag Älskar Dig Mitt Hjärta!
 I morse hämtade jag smörgåstårtorna hos bagaren och sen ska mamma och pappa göra en tårta till mig. Prins Sigvardstårta - MUMS! Jag är ingen tårtälskare, tycker oftast Prinsesstårta och dyl. växer i munnen, men denna gillar jag skarpt. Vi ska äta tårtorna imorgon. Har ni någon favorittårta?

Nu ska jag jobba vidare, sen ska vi mysa ikväll när jag kommer hem.

Skön fredag på er! ♥


                                            4113-445 Dive Petrol


SE_b2c_A_468x60_se.gif

Kommentarer
Postat av: ella

jaha du fyller snart;)

min favvo e nog endå prinsesstårta haha men ja gillar massor me olika tårtor=)

snart kommer en kompis hit=)babbla ta lite vin bara.

2008-08-08 @ 17:51:06
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Susan

Grattis i förskott=)



Prinsesstårta och maräng tårta tillhör mina favoriter=)

2008-08-08 @ 19:46:49
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Oh var det denna du fick? Supersnygg ju!



Låter som perfekta presenter annars =) bra och behövligt.

2008-08-12 @ 21:24:00
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0