Jag är jätteledsen!

Usch...gråtit hela kvällen typ. Vill inte men vet inte vad mina katter ska ta vägen när vi flyttar ur huset. Min sambo var ju på väg att få jobb här, men nu blir det inget av det...så nu sitter jag här, inneboende hos mina päron, två katter hemma i huset som inte har nånstans att ta vägen, för min pappa vill inte ha dom här hos sig.......och jag har inte råd att både ha lägenhet plus att min sambo måste ha någonstans att bo. Dubbla boenden usch.....usch vad ledsen jag är...bara gråter....Älskar er mina älskade missar! PUSS PUSS *SNYFT*♥


Kommentarer
Postat av: maria

va synd ;(

Ja, det gjorde jag :D Men det fanns inga grå byxor kvar, och jag villde ha gråa, så jag köpte bara en grå kofta, men det går också bra :)

2008-04-15 @ 20:59:52
URL: http://thesweetesttings.blogg.se
Postat av: FIA

Men Gud stackars dej =( verkar vara jätte mysiga katten =) löser sig nog

2008-04-16 @ 09:18:38
URL: http://whot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0