Carina Berg

Godmorgon. Eller, jag har iofs varit uppe sedan 07.20..måste packa ner grejer i flyttlådor och nu är ett rum helt tomt, fönstret tvättat och rummet är städat. Var det nån som såg Carina Berg "Berg flyttar in" igår? Hon var hos Börje Salming på hans gård Salmi i Lappland. Haha det enda jag kunde tänka på var hans rävmössa där hela huvudet på räven satt kvar. Jag tänkte på Carina att hon måste omöjligt kunna slita ögonen från den mössan när hon pratade med Börje. Usch...:) Vad gör ni idag?

Nu fortsätter packandet.......

Kommentarer
Postat av: Fia

Vart ska ni flytta då?? Till hus??
Lycka till med packandet!!
Ha en bra dag!

2008-04-12 @ 12:19:45
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hon är ju så cool! :D En av de absolut coolaste personerna i landet.

Okej, så mina fördomar mot Knutby för omvärderas då. ;) Alla är kanske inte religiösa fanatiker.
Men hur kommer det sig att flyttlasset går till Umeå nu då?

2008-04-12 @ 17:20:29
URL: http://hagalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0