Varför blir det alltid stress!

Jag sitter och tänker varje år att ..nu ska jag köpa julklappar och göra annat i tid...så det slipper bli stressigt innan jul...men icke...och det är ju faktiskt inte lätt att komma på några bra klappar - särskilt inte utan snö ute. Riktigt mörkt, grått och trist utan älskade SNÖ! Jag är verkligen desperat och skulle gärna köpa en egen snökanon så jag kunde göra konstgjord snö  på tomten åtminstone.......
Idag har jag bara tagit det lugnt....dagen har inte varit riktigt bra och min älskling har inte varit riktigt glad idag ..pga vissa saker, men jag har varit snäll hela dagen :) så det muntrade kanske upp! :) Nu är han på sitt jobb och jag är hemma, ser TV och är hungrig....har lite hemmagjord pizza kvar från igår, kanske ska värma den?! Det ska jag nog göra.... Visst är det tråkigt att vara själv hemma på kvällarna? Då vill man ju hellre sitta framför TV:n eller brasan och mysa med sin älskling! Jag läääängtar tills han kommer hem .....PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0