Nytt hus - Nytt jobb - Ny stad

Vaknade sent idag. Hade tänkt gå upp tidigt men det blev tyvärr inte så. Hade tänkt gå upp tidigt för att kunna gå isäng i tid ikväll pga av att jag ska upp kl 03.00 för att dra till jobbet!
Jag har fått nytt jobb i Norrland! Så himla kul! Var på intervju förra veckan och de ville ha mig direkt. Jag ska börja jobba i februari! Har ju två månaders uppsägningstid på mitt jobb på Arlanda, så de får gott vänta i Norrland på mig :) Två månader till!

Vårt nya hus kommer v.37 nästa år! Då flyttar vi upp för gott! Ska bli sååå skönt att komma ifrån skiten härnere! Ska bli såååå skönt! Kanske låter som att jag flyr från något, men jag flyr till något bättre! Kommer iofs sakna jobbarkompisarna, men annars känns det såå spännande och kul med ny miljö. Nytt hus i nybyggt område alldeles vid havet och mer snö och så!



Så här kommer planlösningen se ut i vårt hus

Kram Kram



  

Kommentarer
Postat av: Gubben

Lycka till!

2007-12-11 @ 12:10:43
URL: http://mhats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0