Du är utmanad

Hej! Läste denna underbara blogg och måste ta åt mig utmaningen! Gå in här och kopiera ditt stjärntecken. Kommentera sedan hur väl det stämmer. MIna svar med FET ,UNDERSTRUKEN TEXT


Lejonet


23 juli - 22 augusti


Dina bästa sidor


Du är generös, entusiastisk och inspirerande. Din stora personliga värme kan du dela med dig av så att den smittar av sig på alla som finns i din närhet. Du har också en väldigt bra organisationsförmåga och är inte rädd för utmaningar och krävande uppgifter. Ju mer dina ledaregenskaper får komma fram, desto bättre trivs du. Dessutom är du underhållande och kan verkligen roa andra människor genom att spexa och spela teater. Annat positivt är att du har stark känsla för heder och ärlighet.

SVAR: Hmm det stämmer rätt bra. Jag är rätt bra på att få min vilja igenom, utan att köra över andra. Jag är ganska tillbakadragen i vissa situationer som kan bli för peronliga, däremot spexar jag gärna och töntar mig ofta :) Jag gör aldrig något för att såra någon.



Dina sämsta sidor


Du är dominant och rentav härsklysten. Alla ska dansa efter din pipa, annars blir du sur. Dessutom är du beskäftig, lägger dig i andras affärer och försöker styra deras liv. Svårigheten att lyssna är också en akilleshäl, du lyssnar helst på dig själv och tror att andra ska göra detsamma. Du har också ett alldeles för stort tävlingsbehov som får dig att konkurrera helt i onödan. Behovet av smicker är också påtagligt. Helst vill du ett antal ja-sägare omkring dig som stryker dig medhårs och stärker ditt stora ego. Kritik tål du däremot inte alls.

SVAR: HAHA jag är nog raka motsatsen. Det här stämmer inte alls.  Jag är en bra lyssnare, och lyssnar mycket bra på andra.  Jag är inte tävlingsinriktad what so ever, visst är det är kul att vinna, men jag blir absolut inte sur om jag förlorar. Jag tål kritik också!


Relationer


Du är väldigt generös och gillar att överösa den du älskar med blommor och presenter. Det är viktigt för dig att kunna vara stolt över din partner, han/hon ska gå att visa upp, så det duger inte med vem som helst. Med ett annat LEJON blir det väldigt mycket konkurrens, ni vill båda ha uppmärksamhet och risken är att ni aldrig slutar tävla med varandra. En VÄDUR eller SKYTT fungerar bättre, det blir livfulla och spännande relationer. i dem hittar du jämbördiga partners som inte låter sig styras för mycket, och det respekterar du. OXEN dras du ofta till, fast ni får det ganska jobbigt tillsammans. Passionen är det dock inget fel på. Med TVILLINGEN blir det kul och lättsamt, ni gillar varandra rent instinktivt och skrattar mycket tillsammans. Det kan man däremot inte säga om dig och JUNGFRUN. Du har svårt för deras exakthet och kritiska sinne, de irriteras av dina yviga gester och dramatiska utspel. Nej, det blir bråk! Bättre förutsättningar har du med VÅGEN. Det händer mycket runt er och trots att ni är olika så retar ni er inte alls på varandra.Varning utfärdas för SKORPIONEN. Mellan er brukar det finnas en hart när oemotståndlig attraktion, men efter ett tag blir ni som hund och katt. Det finns inga mellanlägen, antingen är ni stormförälskade eller också kan ni såra varandra dödligt. STENBOCKEN är lite halvknepig för dig. Ni är båda ambitiösa och rentav lite streberaktiga, så där har ni något gemensamt. Men eftersom ni har väldigt olika temperament så blir det lite bråkigt. Och det finns risk att ni blir avundsjuka på varandra, när den ena lyckas så gnisslar den andra tänder...VATTUMANNEN är ditt motsatta och kompletterande tecken. De kan vara mycket bra för dig genom sin förmåga till klarsyn och distans, men lugn och trygghet är svårt att uppnå. Och med en FISK blir det ännu besvärligare, ni förblir gåtor för varandra. De tycker att du är egocentrisk, du tycker att de är världsfrånvända. Ni befrämjar definitivt inte varandras självförtroende!


SVAR: Men hallå? vad är det här? Jag är ihop med en JUNGFRU sedan 5 år tillbaka. Han älskar mina gester och när jag spelar Allan. Vi bråkar typ ALDRIG. Vi har jättekul ihop. Skulle inte byta honom för allt i världen. Vi kompletterar varandra bra.


Alla som vill får anta utmaningen!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Tack för din fråga, kolla in bloggen senare ikväll för att se om din fråga finns med! trevlig kväll!

2008-07-13 @ 20:00:23
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Josefin

sv: det var skitgott också;)

2008-07-13 @ 20:11:26
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hihi, ja jag bor i källaren :)

2008-07-13 @ 20:29:39
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Fuskis, jag vill också ha en bira!!



Kollade just mitt horoskop, det mesta stämde men inte kärleken för fem öre. Stod att jag bara skulle ha problem med Väduren, men wtf, min karl som jag hållt ihop med i över ett år är ju vädur :P

2008-07-13 @ 21:04:14
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Susan

Go morron. Hoppas att dagen blir bra.



Här blir det full rulle idag.



Kramar

2008-07-14 @ 06:39:22
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Helén

Nu har ja äntligen landat efter helgens äventyr

Hittade två klänningar som ja trivs me En i jeans (fodralaktik) å så en svartprickig (50-talsstuk)



Ha en toppen dag =)

2008-07-14 @ 10:48:58
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej,allt väl?? fin blogg.kolla gärna in min www.lillanmalutta.blogg.se lottar även ut märkesprylar & sexleksaker imellan åt så håll utkik! ha en bra dag mvh malin

2008-07-14 @ 11:40:42
Postat av: Fredrik Frisören

Hej, hoppas allt är bra...



Var med och tävla om En valfri hårdvårdsprodukt från Goldwell! Välkommen in och lycka till!

2008-07-14 @ 20:29:43
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Nu finns svaren på Frisörfrågan på min blogg... Kolla om just din fråga finns med! Trevlig kväll!

2008-07-14 @ 23:24:46
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Jenny

tack så mycket:) haha :D

2008-07-15 @ 17:52:19
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: malin

nej faktiskt på en Danmarks färja=) Men nära var det ju allt!

2008-07-15 @ 21:00:21
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hehe, ja när naglarna blir för långa så blir det ju svårare att skriva på tangenterna.. Men nu har jag korta igen och det går lättare än någonsin att skriva fort! :)



Vad ska du göra idag? Ha en bra dag! :)

2008-07-16 @ 00:18:46
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jaaa klart du får, alla lejon är välkomna =)

2008-07-17 @ 18:44:13
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0