Tatuering

Hej! Hur har er helg varit? Min har varit jättebra. Vi åkte ju till huvudstan, sov på hotell i Bromma, var inne i stan och snurra runt i affärer, på grönan, drack öl och åt god mat. Jätteskön och mysig helg. :D Bara jag och Älsklingen!

Sitter här och kollar på tatueringar. Jag vill göra en fjäril men har inte riktigt bestämt mig för hur den ska se ut. Sitter och kollar runt lite på vad man skulle kunna komponera ihop. Älsklingen har ju flera tatueringar. Han skulle ju inte vara densamme utan. Man är ju så van vid dom nu. Jag tänker inte ens på dom längre :D Har ni nån tatuering? Isåfall vad och var?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har en tatuering:) på handleden, ett F. Hehe=)



Vart vill du ha tatueringen då? =)

2008-05-12 @ 16:15:13
URL: http://flicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0