Mixer

Egentligen önskar jag just nu att jag snart fyller år så jag kunde önska mig en mixer i födelsedagspresent. Skönt nu till sommaren när man kan göra svalkande milkshakes och smoothies. Mixer är ju perfekt till mycket, går ju att göra barnmat och en massa annat i dom. Men sen kom jag ju på att jag ju redan HAR en mixer. Haha.... måste glömt bort det nu när vi flyttat! Så nu behöver jag inte önska att min födelsedag flyttas närmare i tiden, nu kan jag ju njuta av mina milkshakes och smoothies ändå! Bra va?

image165




Kommentarer
Postat av: Lenita

Haha nej vad läskigt! Fast ändå lite roligt och det hade varit riktigt kul att få på film, men när man mest vill ha det på film så blir det ju aldrig så!

2008-05-06 @ 22:31:57
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Jennie

En sån där har jag, min gamla mixer gick sönder och jag önskade mig den där när jag fyllde år :) Bra födelsedagspresent!

2008-05-08 @ 07:53:38
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0