Kyckling och grönsakswok

Nu har jag och mamma just avnjutit kvällens middag som bestod av kycklingwok. Det var kanongott. Jag hade en period där jag var så himla leds på wok, men nu är det sällan jag äter det så nu är det riktigt gott igen. Just nu har jag precis varit och tittat till Sony Ericsson som ligger på sjukan efter sin kallsup tidigare idag. Han har fortfarande inte fått bort allt vatten, men på god väg. Hoppas bara han återfår alla funktioner också.

Har stoppat in mina Adidasdojor i tvättmaskinen och kör ett skonprogram, sprayade lite Vanish på dom innan dom åkte in. Hoppas dom blir fina och vita tills imorgon. Måste ju ha bra dojor när jag ska traska runt i huvudstan hela lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0