Jag har tänkt på en sak...

...det är väldigt skönt nu när flytten är avklarad, eller ja men grejerna är ju flyttade hit där vi ska bo nu, 60 mil från förra bostaden och det känns enklare, när vi får vårt hus i september kommer vi att kunna flytta in lite möbler/lådor lite då och då. Går ju inte när man ska flytta 60 mil. Då blir det ETT flyttlass, inget mer. :) Längtar efter mina missar Texas och Chicago, som förnärvarande bor hos mina grannar (föredetta), som tar hand om dom tills vi får huset klart. Här, jag bjuder på några bilder som nästa gör mig lite tårögd. Innan flytten hade vi inte en enda möbel som de kunde ligga och gosa på, så dom kröp upp och somnade på varsin flyttlåda...mina älsklingspojkar!

image153image154








Kommentarer
Postat av: NADIA

Sv. Nja lattedrinken är ingen höjdare, men vill man vara fin får man lida pin?

2008-05-05 @ 16:43:52
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: Anna

vart har du flyttat ifrån och till? 60 mil det var en bit! varför? nyfiken ;)



söta kissar :) men det är väl alla kissar!:)

2008-05-17 @ 15:50:09
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0