DAGENS

Hej!
Hur har ni haft det idag? Vad har ni gjort? Jag har inte gjort så mycket. Åkte och jobbade, slutade 10.45 sen åkte jag hem. Bakade bullar och sen somnade jag en stund på soffan efter att jag ätit en enkel lunch. Orkade inte med något avancerat idag. Jag som aldrig brukar sova på dagarna efter jobbet men idag var det nödvändigt! Tråkigt väder förövrigt. Blåser kallt och är mulet. Fast det ska väl bli bra väder i helgen.

Åhh just det, måste berätta att Älsklingen har bokat hotell i Solna i helgen. Ja, kanske inte låter så kul att bo på hotell i Solna, men för oss känns det jätteskönt! (plus att Älsklingen har jättebra rabatt med sitt jobb)Känns ju skönt nu att kunna unna sig att vara tillsammans och lyxa till det lite i vardagen, då spelar det inte så stor roll var man åker och bor. Kanske blir en tripp till Solna Centrum. hehe ..... Är det bra där?? In till stan ska vi också iallafall!

DAGENS mat
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0