Bad Hair Day

Sitter här i Älsklingens lilla övernattningsetta och har upp till öronen med tvätt som ska strykas och vikas. Nyss ätit räkcrepes, keso och ett glas mjölk. Ska städa tänkte jag, men det är så jobbigt när det är så trångt här, är ju bara 19,5 kvm. Men mer behöver man ju inte när man bara jobbar och sover. Ikväll ska vi mysa med lite "High Chaparall" och till det blir det ost, kex och vin!....jag åker ju imorgon så vi måste passa på. sen ses vi inte på 2 veckor. :(
Var ner en sväng till affären. Köpte lite nödvändigt. Men idag är det ju jättekallt ute. Det blåser verkligen isbjörnar ute! Känns som jag kommer stanna inne resten av dagen. Brrrrr..... Dessutom ser jag verkligen fram emot frisörbesöket snart. Måste toppa och lägga i lite ljusa slingor. Behövs verkligen för mitt hår ser ut som skräp idag! Usch och blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0