Vilken är godast?

Åhh jag längtar till sommaren när man kan plocka och äta en massa bär.....Ska bli så härligt med varm sommar igen!
Är på väg isäng nu. Ska bara ringa älsklingen och säga godnatt, vi ses om ca 20 timmar när jag landat på Arlanda.........min forna arbetsplats. Innan jag ringer honom ska jag borsta tänderna och göra mig i ordning för sängen. Känner mig rätt trött. Gick ju upp 07.40 efter att ha vaknat upp, av mig själv helt klarvaken. Ska bli skönt att krypa ner hur som helst. Hur som helst, medan jag sover kan ni väl vara snälla och fundera på en fråga. ♥Godnatt♥
Vilket av dessa bär är godast tycker du?

                 Hjortron                                     Jordgubbe



            Hallon                                                    Smultron

Kommentarer
Postat av: emelie

åh svårt. hjorton kanske ;) eller nej, inget slår fäska nyplockade hallon! mmmmm

2008-03-06 @ 00:06:29
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jag hade de bra i romme, toppenväder :D

2008-03-06 @ 10:18:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0