Vardagslyx

Hej!
Nu är jag tillbaka från ledighet och sånt, så nu borde jag ha rätt mycket tid att blogga :) Åtminstone till fredag. Åker ju hem igen på fredag och då MÅSTE Älsklingen och jag bara ta i tu med flytten, allt som ska förberedas, packas ner i lådor, flyttas. Vi ska skänka en del grejer till PRO, de brukar ha en auktion runt midsommar varje år, och då tar dom ina vad som helst i princip, så kommer de och hämtar allt...så voila! Slipper man fara och flänga med grejer man ändå ska kasta :) Kanske kan komma någon annan till nytta!

Japp, idag har jag haft en lyxig dag. När jag kom hem från jobbet, satte jag fötterna i ett varmt fotbad och satte mig i fåtöljen framför TVn och tittade på "Ratrace". Sen filade jag fötterna och sen smörjdes dom in ordentligt med aloe verakräm. Hur skönt som helst! Sen köpte jag pizza och bjöd mamma på, sen har jag bara slappat och inte gjort något. Tänkte åka lite skidor idag igen, men hade så ont under en fot så jag skippade det idag. Men imorgon blir det skidtur igen. Det kändes iallafall väldigt lyxigt att bara slappa idag och ta hand om sig själv lite :) Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0