Träningsvärk

Hej! Står på jobbet och bloggar! Har sååån träningsvärk i framsidan av låren. Alltså, jag kan knappt sätta mig ner. Har förstås åkt skidor i helgen, blev längdåkning ca 4 mil totalt. Alltså snacka om träningsvärk. Brukar vanligtvis åka mycket skidor men vintern har ju varit sååå kass så det har inte blivit nåt innan. Vi har haft sköna filmkvällar, mysit i stugan och druckit vin. Påsken har iallafall varit underbart härlig, med soligt fint väder och kanonhärlig blå himmel. Dagen ser också ut att bli fin! Så skönt när jag började imorse att det var ljust ute. Har ju varit mörkt förut när jag börjat 5.45. Mmmm snart är det frukost. Skönt för det kurrar lite i min mage! Vad ska ni äta till frukost?♥






Kommentarer
Postat av: Amanda

Idag åt jag en rostad smörgås och kaffe (: Yummi!

2008-03-25 @ 11:12:26
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0