Plus med Sverker

Japp, då var jag framme vid dagens val och kval. Ska jag eller ska jag inte!? Stanna uppe och kolla på PLUS eller sova och vara hyfsat pigg imorgon kl 04.00 när jag ska upp. Anledningen till att jag ville kolla på PLUS var att dom filmade på¨mitt jobb förra veckan och jag ville se om jag kom med :) Men, kanske går i repris, isåfall kan jag se det senare. Måste nog försöka sova tidigt ikväll. Har ju trots allt tidig morgon både imorgon och på torsdag. Sen flyger jag ju hem 15.00 på fredag. Älsklingen skulle hämta mig, men jag hinner vara någon timme på ARN och hälsa på mina gamla jobbarkompisar och så, KUL! När nu ska jag borsta tänderna. Förresten apropå det, idag köpte jag tuggummi, V6 tror jag och det smakade typ som när man borstar tänderna på campingsemester, hmm lite annorlunda smak alltid tycker jag, inte samma när man borstar hemma. Konstigt egentligen. Nån annan som tänkt på samma sak? ..Ja just ja..borsta tänderna var det...Ha en bra kväll!♥


(Google Bilder)

Kommentarer
Postat av: Marit

Photoshopboken finns på www.adlibris.se
eller www.bokus.com
Vet inte var den e billigast.

2008-03-11 @ 19:37:21
URL: http://tiraM.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: min med!!

2008-03-11 @ 19:39:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0