Mr Woodcock

Kollade lite snabbt på sista omröstningen av festivalen. gillar texten på Suzzie Tappers låt, annars tycker jag inte nåt speciellt om någon av låtarna. Alltså inga speciella åsikter. Just nu sitter Älsklingen och jag och kollar "Mr Woodcock" med Billy Bob. Kul faktiskt. Har ni sett den? ♥Flyger ju imorgon...Back to work! sen kommer jag hem igen på torsdag så då känns allt mindre jobbigt. Varit rätt jobbigt ett tag nu. Jobba borta och bara komma hem ibland, när man är van att vara på hemmaplan för det mesta. Nu ska jag iallafall försöka dra med mig photoshop så jag kan installera den på datorn hos mina föräldrar där jag ju bor medan jag jobbar, och då ska jag också försöka miog på en snygg, ny design på bloggen. Nu ska vi fortsätta kolla på Billy Bob . Ha en fortsatt bra lördagkväll allihop!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0