Godnatt

Ja, åt en god middag, jag och Älsklingen. Bara han som kan ta åt sig äran :) Han är så duktig på matlagning. Jag är kass ! Såg ni Let's Dance? Jag såg lite grann men såg när de ropade ut vinnaren. Jag ville nästan hellre se Tony, eftersom han är så härlig och ödmjuk och inte alls känns som en person som tar speciellt stor plats. Ett plus är ju också för han har så skön dialekt. Mamma är ju också dalkulla så hon hejade förstås på honom. Tina var ju självklart duktig hon med, men näe, Tony om jag fått välja ikväll :) Nu har vi nyss tittat på Gordon's Kitchen Nightmares. Är ju ganska kul iblandför han kan verkligen vara en störig en, och jag förstår om folk han kommer till blir galna. Snart är det dags för sängen. Nyduschad och nya lakan, vad är bättre än det??:) Passar på att önska er alla en god natt!♥
PS. Försökte svara på en del kommentarer som kommit in under kvällen, men det var så segt så jag svarar på dom imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag ska till ikea idag :D själv då? ;)

2008-03-29 @ 07:16:22
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Cajsafelicia

Tack detsamma :)

2008-03-29 @ 09:56:20
URL: http://cajsafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0