Söndag

Idag år jag bättre. Började må jätteilla och fick jätte ont i huvudet igår när jag åkte hem från jobbet. Jag hade tänkt att det var en bra dag eftersom jag slutade tidigt och skulle kunna hinna med en massa grejer ...men det var bara raka spåret hem och i säng. Klarade inte ens av att ta en Ipren eftersom jag mådde så illa. Sov drygt två timmar, sen vaknade jag, ropade efter Älsklingen som fixade Ipren till mig, och sen sov jag två timmar till. Mådde inte särskilt bra på hela eftermiddagen heller, men mådde iallafall inte illa. Jag ogillar riktigt mycket att må illa. Hellre dunderförkyld, än magsjuk! Fast igår tror jag huvudvärken var orsaken tillillamåendet.

Nu har jag iallafall gjort bort morgonpasset på jobbet. Sen ska jag tillbaka och jobba ikväll. Nu ska jag iväg till mitt utlämningsställe och hämta mitt paket härifrån!

Hoppas ni får en finfin söndag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0