Frukost

Hej!
N yss kommit från jobbet. Inte haft tillgång till Internet på en vecka ...eller jo på jobbet men där hinner jag inte blogga. Älsklingen åker hem idag....han stannade några extra dagar vilket kändes helt underbart. Så trist när han åker! Vi har iallafall haft fullt upp, anlagt en gräsmatta i stugan, besökt en älgfarm, solat, fiskat och en massa annat. V isarbilder senare när jag har laddat upp dem.
Jag har just tryckt i mig min frukost....orkar inte äta innan jobbet. Så det får alltid bli efter det. Tänkte faktiskt ta mig en tur ner till affären. Det är slut på mjölk, smör och en massa annat. Sen ska jag lägga mig ute och steka i solen. Fast ddet är inte lika klart ute idag som igår....så vi får väl se hur det blir med solningen. Vad ska ni göra idag?

                              
     Älsklingen klappar en söt älgkalv
    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0