Ur o Penn

God morgon bloggen!
Igår var min sista dag nånsin på jobbet. fick en massa kramar....och en del presenter. I torsdags fick jag ju 2 fina orreforsljusstakar, som går i gråblått. Igår fick jag av Jaana och Maria en liten tändare som var en liten ficklampa som lyste blått. Fick också ett armband av dom, jättefint från Ur & Penn. Och prislappen satt kvar!!! hahaha och ändå var det tydligen expediten som slagit in paketet. Skärpning expediten på U&P som missade det ;)
Visar bilder senare för jag har nyss tagit bilderna men batteriet tog slut, och orkar inte gå ner och hämta laddaren.
Jag hade dessutom gjort ananaspaj som alla ville ha receptet till......så det blev ju lyckat.....

Hur som helst. Imorgon åker jag ju 60 mil med bil för att börja mitt nya jobb. Kommer sakna min Älskling oerhört mycket. Men vi ses igen nästa fredag när han kommer och hälsar på. Idag vaknade jag upp med jättehalsont. Typiskt om jag skulle bli sjuk nu...med nya jobbet och allt! Fick nån konstig hosta på jobbet igår och det var så det började. Så nu sitter jag och dricker en varm kopp panodil svartvinbär......usch......

Idag ska jag packa...ska ju mest ha med mig kläder.......sen ska vi äta nån god middag. Tror jag ska göra ananaspaj till efterrätt......mmmmm

Vad ska ni göra idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0