Tomt i mitt huvud

Flög hem till mamma igen idag för jag måste jobba imorgon.. Känns helt tomt i huvudet nu...dröjer två hela veckor innan Älsklingen och jag ses igen.......:( Känns riktigt tungt faktiskt...Hoppas jag kanske kan byta bort något jobbpass så att jag kan åka hem en sväng tidigare.....Gör ju riktigt ont i hjärtat att skiljas från varandra varenda vecka...så jobbigt med farväl tycker jag. Tycker inte ni det?

Iallafall så landade jag 18.15, mamma hämtade och när vi hade åkt i ca 5 min blev det totalstopp och köer. Tydligen en lastbil som brann. När vi suttit ca en timme i bilen gick dom ut på radion och talade om alternativa vägar som gick att åka. Så vi vände mitt på motorvägen, tur att det gick att vända där. Åkte tillbaka och tog en rejäl omväg. Totalt tog det ca 2 tim och 15 min för oss att ta oss hem från flygplatsen, men hade vi inte vänt hade vi suttit där än!........
Missade Gynning också! Var det nån som såg som kan ge mig en liten resumé?
Ska nog lägga min och läsa nu......♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0