Snabblogg

Hmm kom just på...skumt egentligen att "snabblogg" bara stavas med 2 b:n och inte "snabbblogg" haha ja, en av mina crazy funderingar.  Gick upp 7.30. Sov sååå dåligt inatt. Slog på radion vid två och hörde varje nyhetssändning fram till 05.00. Var dödligt trött när vi skulle upp. Drack kaffe, ringde läkaren för att kolla hur det gick på allergitestet, dom sa det var något värde som var förhöjt, så jag ska prata mer med läkaren om det på torsdag, iaf vidare till stan, drog till Swedbank, för att skriva på papper för att kunna börja använda pengarna för att förbereda för nya huset. Sen till Biltema, köpte latexfog och färg. Sen till Bolaget, sen skjutsade älsklingen till bussen, sen hem, ätit rester och nu städa. Fotografen kommer hit imorgon bitti för att ta bilder för mäklaren som sätter ut huset till försäljning om någon dag bara. Hade ju städat sååååå fint förra veckan tills mäklaren kom hit, men näe, då är det INTE han som tar bilderna, utan dom använder sig av en professionell fotograf, och han kommer hit imorgon. Åhhh all städning som jag stressade mig igenom förra måndagen var förgäves ;) eller egentligen inte, ville ju att även mäklaren skulle få ett gott intryck såklart.

Ikväll ska vi ut och äta grekmat. Ska bli kalas! Fick ett armband av Marie igår,(visar sen) hon gör dom själv,fick det  för att jag slutar på fredag. Bara två jobbdagar kvar nu, sen bär det av norrut.

Näe nu måste jag städa
Ses
 ®♥

Kommentarer
Postat av: Tina

haha ha de bra :)

2008-02-05 @ 16:28:02
URL: http://www.svans.blogg.se
Postat av: Josiee

ha en skön kväll!:)

2008-02-05 @ 18:02:41
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0