Sista dagen på jobbet

Hej!

Idag har jag varit näst sista dagen på jobbet. När jag kom in i fikarummet hade mina ursöta jobbarkompisar samlat till två söta orreforsljusstakar. "Lägg av" var det enda jag kunde klämma ur mig. Hur som helst.......sen kramade jag om alla som jag inte kommer se imorgon, sista dan, och det kändes ju rätt jobbigt. Har ju världens underbaraste jobbarkompisar!!!! Imorgon kanske det känns extra jobbigt!
Iallafall sen åkte jag hem, lagade mat, sen bakade jag två pajer, ananaspajer som jag ska ta med till jobbet imorgon, med vaniljvisp till....såååå gott.

För er som inte vet så flyttar jag ju till Västerbotten på söndag. Min sambo har ännu inte hittat nåt jobb där, men är väl på G. Har jobbat på Arlanda i åtta år nu. Helt otroligt vad tiden går fort. Och nu ska vi söka oss vidare. Spännande eftersom vi aldrig bott däruppe och heller aldrig jobbat där.

Hittade den här snygga  klockan på http://www.lindex.se/. Snygg tycker jag - och billig!


Är det bara jag...eller tycker inte ni att EMMA ser annorlunda ut???? Mörskt hår och längre dessutom?!



Båda bilderna från www.lindex.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0