Rolig helg

Hej på er! Allt väl?
Min Älskling kom ju med flyg till mig i fredags. För er som inte vet så har jag ju flyttat för att jobba på annan ort och min Älskling flyttar så fort han får jobb. Vårt nya hus kommer i sept och medan bor jag hos min mor och far. I allafall kom han med flyg i fredags, vi åkte till stugan där vi skulle spendera helgen. Vi har åkt skoter, druckit vin,(inte samtidigt dock;) och min älskling har kvaddat in skotern i ett träd och nu är framdelen intryckt. Usch! Haha låter verkligen som om han HADE druckit vin innan skoterturen. Haha! Det var mindre kul men huvudsaken att han är oskadd!. Vi har ju ingen TV i vår stuga än, så det blev lite kortspel och Yatzy på kvällarna. Men det är skönt utan TV ibland. Sen har vi bara varit med varandra och myst! Nu åkte han idag igen....åhhh vad jobbigt det känns...är verkligen inte van att vara ifrån varandra mer än nån dag. Usch det verkligen gör ont i hjärtat när jag tänker på att vi inte ses förrän på lördag. På söndag ska vi ha visning av vårt hus som nu ligger ute på www.hemnet.se så på lördag blir det städning inför visningen och på söndag ska jag sätta mina kissekatter i en varsin bur och ta med in till grannarna under visningen. Vill ju inte att dom ska springa runt när folk kommer och kollar. Hade tydligen varit en massa bilar som varit in på gården och vänt, och folk som stannat sina bilar utanför och kollat. Men på söndag kl 12.00 är det öppen visning. Blir spännande med budgivningen....om det nu blir en sån! ;) Wish me luck!

Nu ska jag kolla flygpriser och ev boka, sen är det godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0