Lördag morgon på flyget!

Imorgon kl 08.20 lyfter mitt SAS-plan hem till min Älskling! Ska bli så skönt att ses igen! Inte träffats sedan i måndags! Jag stannar hemma där till på tisdag eftermiddag! Dessutom har han jobbat in tid den här veckan för att vara ledig med mig! :)
Idag har jag jobbat ensam på kvällen...för första gången. Så kul, men det hände inte nåt speciellt. Jag hatar verkligen när man ska räkna kassan, och stämma av allt. Jag skulle hellre se att alla tar reda på det dom har sålt och redovisar det innan dom går hem, mycket lättare att ha koll då...istället för att man har en massa pengar och inga kvitton eller tvärtom!
Pappa kom med flyg idag, han åker hem på helgerna eftersom han jobbar på annan ort. Hans granne åkte med samma plan, och när dom kom fram ramla grannen för det var så halt...som tur var hade han ryggsäck på ryggen som han landa på...haha...näe fult att skratta....hade ju kunnat slagit ihjäl sig ju. I södra Sverige är det orkanstorm...här är det glashalt....:) Tänk att det aldrig kan vara bra!
Imorgon ska jag mysa med min Älskling! Och kanske att det blir ett glas vin eller två! ;) Måste gå isäng nu om jag ska orka upp kl 06.00
Vad gör ni i helgen?
Sov gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0